Od czego zależą ceny reklamówek foliowych? Sprawdź, jak tanio zlecić produkcję opakowań z logo marki! Podpowiadamy, jakie modele produktów są dostępne na rynku i na czym polega spersonalizowanie zamawianej folii. Znajdź rozwiązania korzystne dla budżetu swojej firmy.

Produkcja opakowań foliowych — cena

Każdemu przedsiębiorcy zależy na rozsądnym zarządzaniu finansami. Nic dziwnego więc, że tanie reklamówki z nadrukiem cieszą się tak dużą popularnością. Warto wiedzieć, jakie czynniki wpływają na koszt zamówienia takich produktów. W tę pozornie prostą kalkulację wchodzi nie tylko rachunek od firmy dostarczającej wyroby. Trzeba zwrócić uwagę również na to, co później dzieje się z opakowaniem. Dalsze życie przedmiotu może niespodziewanie zwiększyć wydatki firmy.

Ekologia się opłaca

Unia Europejska zachęca przedsiębiorców do działania ekologicznego. Właśnie dlatego warto sięgać po biodegradowalne materiały. Dobry producent opakowań foliowych jest w stanie wykonać foliówki ze skrobi i sacharozy. Są one bardzo ekonomiczne, ponieważ:

  • pozwalają uniknąć ewentualnych dodatkowych opłat naliczanych za wykorzystywanie wyrobów plastikowych,
  • po recyklingu stają się częścią nowego opakowania,
  • są wytrzymałe i nadają się do wielokrotnego użytku.

Warto pamiętać również o wizerunku swojej marki. Konsumenci coraz częściej poszukują firm dbających o środowisko i nieraz są w stanie przeznaczyć więcej pieniędzy na zakup produktów ekologicznych. Zamawianie plastiku po prostu przestało się opłacać.

Rodzaje toreb

Cennik opakowań uzależniony jest od ich rodzaju. Tanie reklamówki z nadrukiem mają na przykład formę klasycznych koszulek. Przypominają popularne torby kasowe, ale są wykonane z biodegradowalnego materiału. Ze względu na prostą konstrukcję nie kosztują dużo i można zamówić wiele sztuk bez obaw o budżet swojej firmy. Ciekawą alternatywą są modele z rączką, które mają dogrzane uchwyty i dużą pojemność. Doskonale sprawdzają się do wielokrotnego użytku i są cenione przez klientów.

Spersonalizowanie opakowania

Na ostateczny koszt zamówienia wpływa też rodzaj nadruku. Proste logo umieszczone na materiale może kosztować mniej od wielobarwnej grafiki wytłoczonej na całym opakowaniu. Producent toreb foliowych wyceni zamówienie według wskazanych przez klienta informacji. Dobrą praktyką jest przygotowanie kilku wariantów do wyceny i upewnienie się, który z nich jest najbardziej ekonomiczny. Trzeba również zastanowić się nad przeznaczeniem danego opakowania. Jeśli będą umieszczane w nim ciężkie towary, warto zamówić dodatkowe zabezpieczenia, takie jak zakładki foliowe w górnej i dolnej części konstrukcji. Pozwolą one uniknąć rozerwania materiału.

Reklamówki z nadrukiem tanio — wybierz dobrego producenta

Jak wybrać najlepszego producenta? Trzeba przeanalizować jego ofertę i jakość kontaktu z klientem. Przedsiębiorcy często potrzebują regularnych dostaw opakowań i czas realizacji zlecenia ma dla nich duże znaczenie. Współpraca powinna odbywać się sprawnie i zgodnie z harmonogramem. Ponadto dobry producent zapewni:

  • ekologiczne rozwiązania zgodne z najnowszą dyrektywą Unii Europejskiej,
  • duży wybór rodzajów produktów,
  • elastyczne podejście do potrzeb klienta i możliwość spersonalizowania materiału,
  • solidne formy, które nadają się do wielokrotnego użytku,
  • doradztwo zaangażowanych pracowników.

Zamawiający liczą nie tylko na korzystne ceny reklamówek foliowych, ale także na ich wysoką jakość. Świetnym rozwiązaniem jest zamówienie darmowych próbek. To doskonały sposób na przetestowanie wybranego materiału i sprawdzenie jego właściwości w praktyce. W jednej paczce zostaną dostarczone różne rodzaje folii. W celu otrzymania pakietu wystarczy wypełnić formularz.

Tanie i ekologiczne reklamówki foliowe

Pojawienie się na rynku biodegradowalnych toreb foliowych było prawdziwą rewolucją. Są tanie, solidne i świetnie sprawdzają się w promocji firmy. Wybierz opakowania od dobrego producenta i dopasuj produkty do swojego budżetu. Masz pytania? Skontaktuj się z nami. Podpowiemy, jak spersonalizować reklamówki i wycenimy, ile będzie kosztować ich zamówienie.