Wysyłając paczkę do klienta, chcemy mieć pewność, że dotrze do niego w nienaruszonym stanie, a przy tym będzie wygodna w otwieraniu i estetyczna. Choć opakowanie nie jest przedmiotem zakupu, to jednak może w znacznym stopniu wpłynąć na ocenę firmy. Jakie rozwiązanie sprawdzą się w małej firmie? Najczęstsze problemy z opakowaniami w małych firmach i jak Czytaj dalej »
Wielu przedsiębiorców traktuje opakowanie wyłącznie jako konieczność. To jednak ogromne niedopatrzenie. Pudełko, torba czy nawet prosta koperta kurierska to reklama, która pracuje na wizerunek firmy na długo po dokonaniu zakupu. W tym artykule wyjaśniamy, jak zamienić zwykłą torbę z nadrukiem w potężne narzędzia marketingowe. Dlaczego warto inwestować w opakowania z własnym nadrukiem? Myślisz o opakowaniach Czytaj dalej »
Konsumenci coraz chętniej sięgają po rozwiązania przyjazne środowisku. W ten trend doskonale wpisują się opakowania foliowe zrobione z surowców biodegradowalnych lub pochodzących z recyklingu. Sprawdź, co je wyróżnia i jak mogą pomóc w ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko naturalne.